Ähh, what do I know!

Här sitter jag och ser på Criminal Minds och käkar lite choklad, mums! Dock inget jag brukar äta direkt ofta ^^

Håller ögonen på lilla Sodapop gör jag också. Han ligger nere i fotänden på min säng. Myser i jackan som alltid men den här gången tillsammans med värmedynan : ) Han är så söt när han rullar runt och grejer, som en liten unge brukar göra i sin säng. Moahaha, vilken jämförelse. Dock enligt några såna här affisher hos veterinären så är Sodapop trots allt 11 - 12 år :O Han är gammal!!

Imorron är det Fredag redan, helt insane. Känns som det var måndag nyss O_o. På lördag blir det bio dessutom om jag faktiskt lyckas pallra mig iväg och fixa biljetterna. Imorron? Håll tummarna!

Tränat lite idag har jag gjort med. Inte super mycket sådär men har ju även städat lite grann och sådär vilket innebär indirekt träning hah! Men imorron ska jag göra det mer i alla fall och nästa vecka får det ta fart. Att vara förkyld har gjort mig fruktansvärt lat. Kommer ihåg hur jag faktiskt kunde paddla på den där 20 minuter i sträck förra sommaren. Och nu? Är jag lat som faen.. BLÄH! Det måste fan se till att bli skärpning nu Zarah.

Go'kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback