And a almost happy birthday to me

så man kan säga att jag är aningen emot hela fenomenet när man bestämmer eller vet om sina f-dagspresenter eller julklappar eftersom, vart fan är överaskningen då egentligen? Men, detta året flyger den logiken lite iväg tack vare följande anledning:

Jag såg, jag förälskade mig i, jag var tvungen att få den (jackan/kappan) i present(!!), jag övertalade ;). Jag skulle aldrig gå med på att veta om en present i förväg om det inte var för att den ingår i ett utgående sortiment och jag skulle aldrig få den annars! :( We could NOT have that!

MEN, jag kommer självklart inte att få den före min födelsedag, det går jag ju inte med på! Samma som med min studentpresent förra året! :D Ooh, älskade rosa Vaio. Du är fortfarande min favorit genom tiderna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback