ANTS!

Okej det blev en väldigt deprimerande förmiddag måste jag säga.
Vilket började med fortfarande ont i halsen, jobbigt värre! :/
Fortsatte med att Pierre hittade två svartmyror på sin dator och sen en i sängen, USCH!!!

Han drog till jobbet i alla fall och jag skulle kolla lite TV, men ser att katterna sitter och kollar rätt ner på golvet, både Figaro och Sodapop.. I was like..whaat? Gick och kollade efter vad dom kikade på och hittade ett tjugotal MYROR, så jävla äckligt! Dom kommer från under golvlisten från ytterväggen..! Det bara kryper i hela kroppen när jag tänker på de. Jag ringer Pierre och upptäcker DÅ istället att min mobil inte fungerar som den ska :(

En Bon Aqua flaska hade vält och läckt ut vatten precis där min mobil låg med framsidan neråt. Det hade alltså sipprat in massa vatten i högtalardelen och jag hörde därför ingenting när jag försökte prata med Pierre :(

Jag kikade lite på internet och hittade att man skulle lägga den avstängd i en påse med ris. Men vi har inte det hemma så det fick bli en påse med bulgur istället. Och nu ett X antal timmar senare verkar den faktiskt lite bättre :) den är dock snäppet segare :/ men det hörs ordentligt i alla fall. Happiiii!!

BLÄH..

Mat idag:
Stekt kotlett med ost & skinksallad innehållandes bla färsk babyspenat, paprika m.m.


Kommentarer
Postat av: johanna

vad tusan ?! myror i lägenhet ? :O jag hade dött ! äckeldjur.

2010-04-21 @ 01:53:55
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback