Defined by looks.

Jag kom att tänka på att jag sen ganska många år har definierat mig själv genom mitt svarta och dessutom långa hår. Hela tiden går jag tillbaka till svart och långt, oavsett om jag stått och blonderat de i X antal timmar och sedan färgat de rött. Den röda färgen brukar hålla i sig i några månader som högst, men sen blir det mörkbrunt och till sist SVART. Jag älskar färgen, jag själv tycker jag passar i den. Pierre kallar mig även Zarah Svart eller Svarten. HM! Det är väl tydligen så hans kompisar vet vem jag är dessutom. Meeeen... Just nu gör jag en övergång till mörkbrunt än en gång plus att jag härom kvällen faktiskt klippte bort jätte mycket på längden. Så nu? Är det axellångt, bild kommer...

Så idag då? Well som jag sa i mitt förra inlägg.
Först e de födelsedagsfirande, sen blir det högskoleprov pluggande och kanske lite The sims 3 som jag älskar så. Längtar dessutom lite till Juni. Då kommer en ny expansion ut OCH Eclipse <3 Men btw så är premiären på en onsdag och Pierre jobbar fram till 21:00 - 21:30 och jag vill inte missa premiären om han inte skulle hinna i tid så.. Jag söker därför någon (Candra) att se premiären med mig den 30 Juni. Spika datumet om du inte jobbar syster, det är en order!!

Nu kommer förhoppningsvis Pierre hem snart så vi kan kila bort dit och (för min del) inte äta tårta och fika.
TJING


Kommentarer
Postat av: Syster

Hade missat att du hade en ny blogg ju :p Men ja, klart jag ska se Premiären!!! Vilken tid går den?

2010-04-02 @ 17:37:37
URL: http://caandraa.blogg.se/
Postat av: CuddlyCake

Jag vet inte exakt ännu, men 21 eller 21:30. Orkar inte med 18:00 visningen, alltid massa skrikande fjortisar då! ^^

2010-04-02 @ 17:58:34
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback