Don't tear me down.

Varken bra slut på gårdagen, eller bra start på denna dag.
Det må skina lite sol där ute men mer än så är det nog inte skulle jag tro.

Sodapop befinner sig just nu hos Veterinären och ska hämtas efter klockan 13:00. Det är jätte tomt och tyst utan honom. Figaro försöker föra liv genom att käka kartonger och rulla sig på golvet men det är fan inte samma sak som med Boppen. . .  Så just nu sitter jag och väntar ett samtal från Pierre som säger om jag ska följa med hans mor och hämta Sodapop eller inte.

Jag skulle dock behöva städa lite grann innan han kommer hem.. Eller tack vare honom. Det beror lite på hur man ser de antar jag.

Enough!!
TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback