(?)

Det kan vara som så att jag är helt fel ute med detta.
Men nu sitter jag och småkollar lite på TV medan jag surfar runt på nätet som vanligt. Upp på TV'n dyker den nyaste 118 118 reklamen som jag har sett några gånger nu de senaste dagarna och jag måste ifrågasätta konceptet av den lite. Som sagt, det kan vara jag som har missat hela grejen helt MEN;

e allt som krävs numer alltså en storbystad "fransk" tjej som dessutom sträcker armarna över huvudet och framhäver brösten lite utöver de som redan är? Visst hon snackar något om "om ni letar efter whats-his-face ring 118 118" men why the face?! E de alltså bara så långt (kort) man sträcker sig numera i reklamer, inte ens något engagemang längre. Bara en tjej med stora bröst och en fejkad fransk accent och sen slänger vi stämpeln av ett företag på och kallar det reklam?

Som sagt, det kanske bara är jag som inte fattat själva grejen.. Men jag finner fortfarande reklamen skrattretande!


Kommentarer
Postat av: Cyster

Snygg design!

2010-04-14 @ 10:15:41
Postat av: CuddlyCake

Moahaha, tackar!:P

2010-04-14 @ 11:11:58
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback