Fridaaaay

Fredag igen redan och jag sitter och lyssnar på Within Temptation - All I need och njuter av min säng. Mmm. . . Tyvärr låter det som att höger sida av mina högtalare på den bärbara har spräckts eller ngt för det låter fruktansvärt :/ *snyyyyft* Måste kolla upp de närmre senare känner jag.

Pierre har redan stuckit till jobbet. Han var tvungen att vara tidig när dom lastar så han inte kommer iväg jätte sent och tack vare de kommer hem jätte sent.

Fick förfrågan om att grilla idag, men det blev tyvärr med lite kort varsel och därför kan vi inte riktigt : ( mycket synd! Både jag och Pierre ville verkligen :/ men så är de dessvärre.

Sodapop trippar runt idag i alla fall : ) Så han verkar må bra efter igår. Hihi..
Hörs senare

TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback