Frustration showing its ugly head.

Vet ni hur lätt det är att försöka plugga när massa små jävla irriterande idiotungar utan respekt hoppar och slamrar i taket hela tiden? Jo, det ska jag berätta! Hur mycket man än bara vill ignorera det hela så GÅR DET INTE! Det enda man hör är hur dom hoppar, slår, bankar, studsar och allt fan som hör där till. Och vad gör deras farmor alt. morsa? INTE ETT JÄVLA DUGG!!! Hon säger inte åt dom att sluta eller något. Plus att hon är värsta suris så orka gå upp och klaga? I alla fall inte när alla, precis alla i det här huset är emot oss för att vi inte är 65 år och närmre döden som alla andra som bor här!!!

jag vill flytta, jag vill flytta, jag vill flytta, flyttaflyttaflyttaflyttaflyttaflytta!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback