Good evening dear followers.

Så, här halvligger jag i min säng under en torsdagskväll och ser på CSI samtidigt som jag gör om min blogg till en vad jag anser stiligare! Den förra var väldigt... blå!

Imorron är det en vecka och en dag kvar till högskoleprovet och jag känner mig bara så allmänt oförberedd men samtidigt kan jag tydligen inte ta mig tid för att plugga på de ordentligt. FY Zarah!! Men i helgen ska Pierre göra en massa fotbolls-stuff anyways sååå.. I min ensamhet (och katterna såklart) tänker jag sitta bänkad framför min bok och läsa så mycket jag kan. Det kan knappast skada, eller?

Imorron (igen) kom jag på precis att det är ett sånthär... födelsedags firande för Simoné som kommer vara väldigt förutsägbart men som man ska på i alla fall. Sån är jag, hah! Okej, sen förutom det ska man nog kanske ta sig tid att städa färdigt lägenheten med, känns som en bra idé innan humöret för det helt dör ut!

Nu ska jag se klart på CSI sen Law & Order; Special Victims Unit
TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback