I'm a freakin' genius.

Okej jag önskar lite att min rubrik stämde även fast jag kanske lite tycker så ;) just idag i alla fall!

Högskoleprov idag som de flesta vet.
Nervöst men jag genomförde det med i alla fall så pass som 49 poäng som jag räknat till själv, det är 0,5 på normeringstabellen från 2009 i alla fall så det är bara att hoppas på samma detta året. Men det får man ju inte veta förrän om typ 4 veckor, spännande spännande!

Nu ligger jag i sängen i min ensamhet och funderar på att kolla på lite film i brist på sevärdiga program på TV'n. Det är dock inte så spännande att ens försöka tänka med jävla Koda som galer som en tupp på amfetamin eller något. Ingen vill ha dej ändå ditt k*ta kattskrälle! Du bor med en okastrerad hane som inte ens tittar åt dej, då ger man sej liksom! men why the face hon är ihärdig antar jag!

Gjorde en ny header till min blogg nyss med, visst är den flashig? Heh..
Jag tycker det i alla fall.
Go'kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback