I'm just like...yeah..

Ont i huvet idag, eller ja lite mer i nacken egentligen men det går direkt upp i huvet. Jag känner mig fett trött också, men ändå vill jag orka träna lite grann. Men det finns verkligen ingen ork någonstans, inte ens för att laga mat senare.. Bläh när man känner så. Det följs liksom av en direkt känsla av värdelöshet och misslyckande, jaaay :/

Nu är det bara 2 dagar kvar, sen är Sodapop kastrerad och vi slipper förhoppningsvis lukten i lägenheten som kommer från lådan. Som förövrigt byts ut varje vecka och städas flera gånger om dagen för den som faktiskt tror att vi har världens mest äckligaste kattlåde hygien eller något... Men en okastrerad hane stinker faktiskt något fruktansvärt välstädad låda eller ej. :(

Ute skiner solen och jag sitter gömd i sovrummet med dörrarna stängda så inte Surisen hör om man är hemma så han ringer på igen. . Vill inte ta en konversation med honom känner jag.

Vad för mat idag? Någonting med lax...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback