Into the night.

Är så fruktansvärt trött att jag skulle kunna sova nu på en gång.
Men för det första så kommer Pierre hem snart och jag vill vara med honom lite grann innan med. Sen så väntar jag på en auktion på Tradera som dessvärre inte går ut förrän 23:04 , spännande...NOT! :( Vill bara sova känner jag. Har ont i magen dessutom... It sucks ass!

Känner mig dessutom agressiv och pessimistisk just nu med.
Blir bara så trött på folk som skriver saker bara för uppmärksamhetens skull, I mean.. COME ON!! Det finns annat att spendera sin dagar med.. Men icke. argh**

Nu tänker jag kicka datorn och ta TV'n strax istället.
Gordon's kitchen nightmares börjar så fort den muppiga hockeyn är slut, äntligen!

Katterna gör mig dessutom galen också, därav det 'underbara' humöret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback