It’s lucky I’m clever...

Här sitter jag en fredagskväll med plåster på pekfingret och känner att jag fått massa gjort idag, men ändå inte det jag skulle? Jag vet inte... Var över till Simoné förut och sa grattis. Eller, jag sa aldrig grattis. Jag tänkte det i alla fall, alltid nått? ^^ Väl där så satt jag och Pierre och pratade med Sonny en timma eller två för att snabbt inse att vi hade tvättstugan klockan 17:00 och drog oss hemåt..

Man kan med andra ord säga att jag har haft tvättstugan idag, och har tack vare det städat upp massa kläder från golvet och så vidare. Spännande spännande! Det med lite matlagning och bloggfixande imellan förstås, det funkar de med.

Aja, det blir inte mer än så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback