Movie all night

Välkommen hem Zarah!
Tackar.

Så, vi var på bio ikväll, det blev så mycket som Clash of the titans - 3D.
Jag vet inte om jag kan rekomendera filmen direkt. Eller filmen möjligtvis, men inte att se just den i 3D. Man blir bara förvirrad och i mitt fall även yr i huvet. Inte skoj!

Eftersom vi bara för ett tag sedan sett 'Percy Jackson och kampen om åskviggen' eller vad tusan den nu heter så blev det kakapåkaka kan man säga.. Dom var alldeles för lika i handlingen. Samma personer ur historien låg i centrum i den här filmen som i Percy Jackson. Det var inte mycket till handling eller liknande, liksom endast; "Du är Perseus, halvgud" "Nu åker vi dit, och sen dit, och sen dit, och sen dit och så är vi klara"

Nae, hade jag vetat hade jag troligtvis inte sett den på bio.
Tacka Zeus (ha ha, funniii) att vi hade fribiljetter som vi fick då det blev fel med Alice i underlandet.
Oväääärt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback