oh dear sunny side up.

Mmm en dag fylld av solsken. Det känns egentligen som det var ett tag sen. I alla fall en sådan utan snö, om vi nu bortser från alla små snö(grus)högar som ligger och ser deprimerande ut överallt.

Man kan säga att min dag började dåligt, har fortsatt sämre och är nu bara allmänt "-----" oh yes!
Funderar ju starkt på att bara ligga i sängen under täcket och invänta morgondagen och hoppas att den är bättre, men med tanke på att inte ens igår var speciellt roande så tvivlar jag starkt att imorron på något sätt blir bättre. Jag menar, helgen måste väl fortsätta i sin suckiness som är jag.

Inget bra på TV, ingen lust att se på film för den delen heller. Inte på humör för att spela direkt. JAY, what does this day have in store for me then? Jo.. inget! Inte av intresse i alla fall.. Okej, så nu när jag fyllt ett helt inlägg med min pessimism så ska jag väl fortsätta med min ingenting'ande som dagen består av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback