OMG!!

Fy tusan så jävla inspirations-fri jag är då!
Jag kommer inte på något snyggt alls till min blogg-design och det stör mig!

den jag har nu får duga tills imorn eller bara senare idag.
I vilket fall som helst känner jag inte alls för att känna mig som en stor crap-bag för att jag är fullständigt fantasilös mer idag!!

Så, pratade med Pierre förut. Det går tydligen hyfsat bra idag och han låg inte efter , eller ja i alla fall inte när jag ringde. Men sen verkar det som att människor från Västervik inte var så sugna på glass just idag heller så han flyter igenom alla stopp med några få ungar som köper! :P Då går det undan, heh..

Nu tänker jag leva efter Sodapops exempel (förutom att han sover i min pälsjacka då förstås) och lägga mig ett tag. House börjar snart och nu så är det Vänner.


(denna är ju förövrigt inte tagen idag, men dock så ligger han på exakt samma ställe, mys ;))


Kommentarer
Postat av: johanna

haha sötkatten då :D fluffyfluffy !

2010-04-15 @ 00:09:47
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/
Postat av: CuddlyCake

haha, jag vet! ^^ Han är helt galet kär i fluffiga saker ;P

2010-04-15 @ 10:37:22
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback