Överarbetad?

Jag vet fan inte hur detta ska gå(?)
Jag menar WTF, om andra människor som är smartare än jag inte får bra resultat, vafan har jag för chans liksom? Ja, man kan säga att alla så kallade prov-nerver dyker upp just nu och jag känner mig helt överväldigad av all information som jag läser och pluggar in just nu. Jag kände mig självsäker för en vecka sedan och tänkte att min enda nackdel under detta prov är NOG-delen. Men ack så fel jag hade(?) Enligt så kallade test så läser jag lika snabbt som en j*vla 5åring och förstår text ungefär lika bra som en också. Engelska var till min fördel lite dock, förstod mer av den texten och hur bakvänt är inte det egentligen? Som jag har hört det så brukar situationen vara helt omvänd för andra. Meeen crap..

Jag är bara så jävla trött alltså, skulle kunna sova resten av dagen... Helt ärligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback