Please revive my fried brain.

Efter i alla fall två dagar av massa förled och efterled, ord efter ord, mening efter mening i även grekiska och på latinska. Detta är ju så himla spännande menar jag. Har grillat min hjärna totalt med ord känner jag, visst nu vet jag betydelsen av i alla fall ett tjugotal fler ord än jag visste innan. Kanske mer.. Men jag är inte säker just nu såhär klockan efter åtta på kvällen.

Natten till idag har varit lite jobbig dessutom eftersom Koda börjat gå runt och skrika massor igen vilket hon valde att göra sittandes bredvid mig antingen på golvet eller på kudden i sängen. Väääldigt snällt såhär just precis NU inför högskoleprovet med.

Går redan runt om dagarna och är trött eftersom jag sover några timmar och går sedan upp och börjar plugga direkt. Usch nu känns det som jag bara klagar.. Det är inte DIREKT det jag menar, är bara frustrerad efter natten om jag ska vara ärlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback