Sickoooow

Helt otroligt. Känner mig om möjligt sjukare idag än igår men jag sitter trots det här i vardagsrummet och lyssnar på Pierre som går igenom några E-lektioner inom Hemglass. Mycket spännande, varje gång han får alla rätt låter det som glassbilen (tack vare surroundljudet) här inne, myyys! ;P

Idag vet jag fan inte om det blir mycket mer än TV och lite glatt Gossip Girl egentligen. Ville städa mer men min hals tillåter mig inte att vara annat än lat. Äsch, jag får se hur det blir sen ändå. Man vet aldrig jag kanske faktiskt orkar städa vardagsrummet färdigt. Troligt dock? Naaee.

Skrev ju i alla fall till saray.se igår och sa att min räkning blev försenad med en dag, bara så att dom inte skickar massa påminnelseavgifter och skit på mig. Så dom skrev ju tillbaka och sa att jag kunde slänga den om det kom någon, mycket snällt! Nu sitter jag bara och väntar på ett gulligt mail från odiumclothing som säger att dom har skickat min blivande födelsedagspresent, tihi! :)

Det var allt för stunden.
TJING


Kommentarer
Postat av: Karin

När man är sjuk FÅR man vara lat! :D Bara mys och kolla film osvosv. Fin kappa du hade bild på i tidigare inlägg, var det den som slutligen blev "b-day presenten" till dig själv? :) KRAAAUM

2010-04-13 @ 20:59:43
URL: http://frontalkrock.blogg.se/
Postat av: CuddlyCake

Jajjemen det var det! :D Fick morsan och yster att köpa den till mig (6) Moahaha, lämnar inget åt slumpen här inte! Evil

2010-04-13 @ 21:18:18
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback