Studying like crazy.

Inatt var jag uppe till klockan 3 och försökte lära mig grekiska förled, jag kan faktiskt påstå att jag lärt mig relativt mycket om vad ord betyder under natten. Även nu under dom få minuter jag hunnit plugga! Man kan säga att jag har gett upp NOG-delen for now och hoppat vidare till ORD istället.. Jag kan läsa mig blind på NOG och ändå misslyckas totalt, eller så kan jag faktiskt lära mig om de andra också och bara misslyckas på EN del, istället för ALLA.

Annars då? Massa förkyld igen, kunde inte komma mer opassande för min del känner jag!
Måste ner och kolla vart min lokal som jag ska göra provet i ligger exakt, i veckan med. Lite dumt om jag hamnar fel och inte kan göra provet! ;O

Aja, nu ska jag fortsätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback