sysslor i massor

Fint, soligt väder ute idag.
Dock så är jag inte ute någonting, nej jag har den senaste timmen suttit och sorterat och arkiverat både mina och Pierres räkningar och värdepapper in i pärmar och arkiveringssystemet som han fick av sin mor. Mycket spännande måste jag tycka!

Stackars Pierre som skulle på fotboll idag blev dock erbjuden jobb för dagen och imorron. Han skulle inte jobbat idag egentligen. Men för att komma till saken varför det är lite stackars är för att han missar fotbolls-premiären idag då..

Idag vaknade jag med jätte ont i halsen igen, inte så himla skojigt egentligen :( Aja.. Nu ska jag fundera på att städa lite grann i vardagsrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback