We stole our new lives.

God morgon världen!
Visserligen har jag varit vaken sedan typ 8:30 men i alla fall :)

Hann till och med att umgås lite grann med Pierre innan han stack till jobbet. Han börjar ju tidigare idag eftersom det är fredag. Aaaanyhooow...

Min dag börjar officiellt med en kort promenix i solen (till affären för att köpa grönsaker) för att nu strax följas av en morning-workout och frukost på de! Mycket aktivt av mig må jag säga. Jag VILL dessutom städa idag, men jag tvivlar på att jag kommer finna orken till de. Det är bara så deprimerande när allting är så... Ja.. :/ Sodapop hjälper inte till när det kommer till den saken för den delen heller!

Koda går runt och skriker hela tiden igen vilket fått mig att gömma mig i mina scull candy's . Favoritlåten just nu:



Så förutom detta då? Mjaa.. Jag vet inte. Får se vad dagen har planerad för mig. Troligtvis inte så mycket.
TJING

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback