What to do, what to do..

Så var iväg en liten skvätt förut för att köpa lite Loka och sådär tills på lördag så vi slapp göra de imorn då Pierre börjar jobba imorn vid 12. Åkte förbi Rusta dessutom för att hugga ett par billigare läsglasögon i hopp om att göra det lite lättare att sitta vid datorn. Känner jämt att det är aningen frustrerande.. På vägen hem svängde förbi campus för att kolla upp lokalen som jag ska befinna mig i på lördag senast kl 08:20. Vi hittade den, inte alltför långt bort visade det sig. Så nu vet jag vart jag ska också, awesome!

Nu är jag jätte trött...


Får väl kanske bortse från det övriga så väldigt "heta" utseendet som jag pryder världen med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback