Wish me luck!

Så, om mindre än 12 timmar sitter jag och gör den första, alternativt andra delen av högskoleprovet. Inget jag ser fram emot om jag ska vara ärlig men nontheless så ska jag göra de. Känner mig trött, vilket jag gjort hela dagen så, så fort Pierre kommit hem ska jag faktiskt gå o lägga mig o sova inför imorgon. Det blir upp tidigt på morgonen och packa ner pennor och vattenflaska och diverse grejer som behövs...

Så, hur nervös är jag? MASSOR! Kunde inte ens äta förut även fast jag var jätte hungrig. Nu har jag bara ont i magen och jag sitter och förväntar mig det värsta, men hoppas på det bästa! Udda, men sant!

Blää på detta nu.
Gonatt & önska mig lycka till så hörs vi imorgon eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback