Wrapping this in ribbons.

Så Pierre är off to work idag igen, känns bra att säga den meningen. Fick precis reda på vad han kommer tjäna i månaden ungefär utan provisionen och jag måste medge att jag gillade den siffran! :) Allt är bättre än det vi har nu.

just nu ligger jag i sängen och känner mig aningen hungrig men det finns tyvärr inte mycket att äta. I alla fall inte till frukost.. Eller egentligen inte till middag heller. Brist på tillbehör kan man säga :O Jävla crap liksom!

Men om någon har något förslag till middag idag(?) så är jag öppen för förslag ^^

Sodapop ligger och snarkar nere i fotänden igen. Han fick tillbaka jackan trots sina dumma påhitt igårkväll. Han var ju trots allt utan den hela natten. Kan tänka mig hur svårt det var för den lille skrutten! ;/ Det är som att vara utan Burt för min del! ;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback