Angels and airwaves.

Till att börja med för min frånvaro så bjuder jag på en låt.


För det andra. Just nu ska jag säga att jag sitter inne vid vårat förråd. Varför? Jo för att det var det enda stället vi kunde hitta ett oskyddat internet på. Trevlans. Slipper ju traska till Biblioteket för lite internettid i alla fall. På tal om det så ringde vi Bredbandsbolaget idag, eller ja Pierre gjorde det. Men i alla fall, så sa dom att dom varit här för ett tag sen för att installera bredband men "inte hittat ingången" hmmmm...

Nu är någon från Deli här uppe och hänger tvätt. Creepy. Tror dom gick nu dock..

Aja, Bredbandsbolaget sa i vilket fall som helst att dom skulle försöka koppla in de så fort som möjligt eftersom mina distansstudier börjar på måndag. GAAH! Har inte fått min bok än heller.. Bara att vänta och vänta. J A Y.

Men nu i alla fall kan jag uppdatera bloggen lite oftare så alla vet! :) Känns segt att när man under dagarna kommer på saker man vill säga och tänker "ja, jag bloggar om det" men kan inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback