Bibliotekskicker.

Mhmm. Så Com Hem bestämde sig för att stänga av bredbandet med en gång där hemma så här sitter jag på biblioteket och hänger denna underbart varma och soliga fredag. För tillfället så ställde sig en gammal man med en telefon och började ringa och grejer och hade högtalaren på dessutom, känns ju jävla vettigt såhär inne på ett bibliotek?! Hmm...

Men i alla fall. då vet ju folk varför jag inte kommer att kunna uppdatera så mycket dom kommande veckorna. För det kommer ta i alla fall minst 2 veckor innan vi får något som liknar internet i vår lägenhet. S U C K** Men det är väl sånt man får ta när man inte direkt vet om att Com Hem's bredband totalt SUGER. Dom frågade om vi inte ville ha hjälp av en "bredbandsexpert" men vi sa ifrån. Det är nog bara ett sätt för dom att dra ut på processen så vi inte kunde använda oss av ångerfristen. Men se den gubben gick inte.

Kände på vägen hit också att jag behöver ta på ett Compeed (skavsårsplåster) men såklart så lämnade jag dom i den andra väskan innan jag gick, mitt jävla smartskaft. Så det får bli att försöka gå så det inte gör FÖR ont på vägen hem sen. Spännande.

Vad ska alla göra idag då? Jag har inget planerat direkt.. Eller, de flesta e ju upptagna så det blir inte så mycket att kunna göra då liksom även fast man kanske vill.

Bio(?) på söndag i alla fall kanske. Reserverade biljetter just in case. Kan ju inte göra det hemifrån sådär i halvsista minuten som man brukar göra utan internet direkt.

Aja.. Nog från idag. Får väl se när jag orkar pallra mig hit igen, men det blir troligtvis tidigast på måndag.

See'yah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback