Brandväggen gömde sig.

Okej, det KAN vara som så att jag fått lite pli på det trådlösa nu då. Det verkar som att Windows brandväggen för hemnätverk var aktiverad och mojjade med anslutningen. Men nu när jag stängt av de verkar det gå lite snabbare och har i alla fall inte stängt av sig ännu vilket är stort. Det har nämligen stängt av sig nästan var 5e minut innan. Enoooying!

Men nu mina väner så känner jag mig enormt hungrig eftersom Deli slagit upp sitt kök för kvällen ^^ För den som inte visste de redan, så delar vi hus och faktiskt också port med Deli. Dom har sin (privata) ingång till deras verksamhet allra längst ner, och det är dessutom typ köksingången så att säga. Så värmen sipprar ut därifrån, stiger upp till oss eftersom vi bor allra högst upp, och för med sig matlukten! ;O H U N G R I G

Hoppas Pierre kommer hem snart så vi kan göra mat! :)

Har ni förövrigt lagt märke till att jag inte bytt design på jätte länge nu? ;) Är jätte nöjd med den jag har. J A Y ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback