Default.

Nu satt jag och skrev ett jätte långt inlägg som dessvärre bara försvann vid ett fel av sidan, så då tappade jag sugen lite grann att skriva alls just nu, DUMMA BLOGG!!

SUMMERING:
Inget internet på vad som först sas vara 2 - 5 veckor, men som sedan igår i ett brev sa 3 - 5 veckor. Så vi vet inte vilket som gäller. surt är det vilket som!

Ingen post på 1½  vecka, men efter 3 samtal igår så vi fick post för den saknade tiden. Det blev en jävla massa brev ska jag säga er.

Tvättstugan idag, eftersom någon knyckte våran igår. I N T E coolt!

Jag fick en sticka i foten, som resulterade att jag fick väldigt ONT i foten, gick därför lite lustigt och sen helt plötsligt fick jag ont i hela benet av min lustiga gång. Så benet gick sönder hela söndagen och måndagen. Så jag tog mig inte så långt kan man säga. A J !

BLÄ!

Ni får helt enkelt komma förbi lite oanmälda sådär. Porten bredvid 'D's entré precis och aaaaaaaaaaaallra högst upp. Vi bor på vindsvåningen så man kan inte ta fel. Vi är helt ensamma där uppe! ;O



Bibliotekskickeeeer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback