Introduktionsmöte.

Så från och med idag kan jag helt ärligt säga att jag går på universitetet, hur grymt som helst! ;)
Mötet började klockan 11:15 med Nayeb och två andra lärare, spännande värre. "Rummet" var fyllt av ca 50 st som skulle lyssna och sådär medan de gick igenom de olika kurserna och sen lite grann om programmet och sådär. Weeei! AWESOME ! !

Så nu då? Ja, ett introduktionsmöte på torsdag i Flashapplikationer och photoshop. Jag älskar photoshop, så detta bör ju gå bra hoppas jag! :D

Och bara så ni vet så var besiktningen i Skarphagen idag och den gick UTMÄRKT. Det enda som blev direkt påpekat var lite städning i badrummet på väggen, fönstren behövde putsas om, och sen taklampan i köket sen är det done and done!

Nu ska jag glo lite Buffy ett avsnitt, sen ska jag skriva till Helpdesk om den där länken som jag inte har. Läsa lite kursinformation och sen är nästa möte på torsdag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback