BIG smile.

Det KAN faktiskt vara så att jag fått bukt på min uppgift nu. Den skriver ut all information som den ska och så vidare. AWESOME! Det är bara ett litet fel på formateringen, men jag hoppas att få hjälp med det inom en snar framtid, idag med andra ord! Bara att hålla tummarna..

Så, det är tusan bara 3 dagar kvar till julafton nu. Hur många av er (icke) läsare känner er måttligt stressade att få massa fixat tills dess? *Räcker upp handen*

Ska ju i alla fall handla mat osv på torsdagmorgon, ENOOOORMT tidigt! Men det är sånt som krävs om man faktiskt inte vill stå där i affären med en julskinka och kasta efter folk för att man själv ska få något vettigt. Med andra ord; det kommer vara så SJUKT mycket folk vid ett senare tillfälle på dagen. Så, här blir det upp kl 6 för att käka frulle och göra sig färdig för avfärd. Tänk om jag skojade, men ICKE!

Vad har ni på ert julbord i år? :)


Kommentarer
Postat av: Johänii

Jag har baaaaajs, he he he. Moget johanna!

2010-12-21 @ 23:10:35
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/
Postat av: CuddlyCake

Vafan är det med attityden JoHänii?! :O

2010-12-22 @ 01:05:06
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback