Helt knäppa!

Okej, för det första så håller katterna på att göra mig helt knäpp när dom ränner runt omkring i hela lägenheten, fastnar i saker och drar omkull det, välter när dom tar fart osv osv. IRRITERANDE! Men förutom det så har det nu på morgonen blivit två avsnitt av julkalendern med Pierre. Avsnittet från igår och sen dagens. MENmen;

Idag ska jag arbeta lite med diverse uppgifter. Jajjemen! Behöver bygga lite mer på hemsidan och sen så gick det ju inte riktigt så bra med labb2 i helgen som jag hoppats på, nae! Men det tar sig nog.. Kan ju hoppas i alla fall. Hemsidor brukar jag vara rätt okej på ändå känner jag.. Men det där med att göra sina egna illustrationer? GAH! Aja...

On with the day, eller vad säger ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback