Host, snörvel, fräs.

Jaa ni, sjuk igen.
Har varit enormt förkyld sedan torsdagkväll och under helgen har det blivit "värre" så att säga. Massa ont i hasen, kan knappt prata, jätte förkyld och hostar som en galning. Inte så jäkla roligt...

Men för en sumering av helgen dårå:
Under julafton kom mamma och roger förbi, så då utdelades julklappar. Utav dom fick jag 2 iphone4 skal, 1 iphone 3gs skal, en mjukisfisk och en sak som jag inte kan säga för Candra får lika daaan! ;P

Senare fick jag, ett Super Nintendo av Pierre tillsammans med ett spel + extra kontroll. En hårblås, Mary Kay nagellack, en iCurl, Narnia & prins Caspian och The Sims 3 kvällsnöjen! :D Utav mig fick han ett Xbox 360, extra kontroll, Prototype (spel), Scene it? (spel) och en Rocky seriebok. Tillsammans av hans föräldrar blev det ett biokort som vi använde redan i helgen.

Vi var nämligen i lördags på 2 bios. Narnia och skeppet gryningen och efter det Tron: Legacy.
Filmerna var båda två bra. Dessvärre så var inte omständigheterna de bästa. Narnia visades jätte mörkt på duken att man knappt såg filmen genom glasögonen :/ sen under Tron istället så hamnade vi precis bredvid ett gäng ungdomar som tyckte det var roligt att sitta och asgarva, prata i telefon, ta kort och springa ut och in i salongen under hela filmen. Men dock så syntes det mycket bättre under den. Mmm..

Som sagt så är jag dock sjuk idag, så ska spela lite mer tvspel, sen ska jag fortsätta med mina skoluppgifter som har legat lite på halt nu den senaste helgen och så...


Kommentarer
Postat av: Johänii

Sv: klart det blir DonkarT snart :O Barre säga till vetty ;D

2010-12-28 @ 22:23:28
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback