I'm telling you about the shit we do.

ALLRIGHT then!
Igår kom jag faktiskt ett rätt så stort steg på vägen med min labb (hoppas jag) det känns som det i alla fall.
Förhoppningsvis blir jag färdig med den idag! Det skulle vara rätt skönt...

Sen kanske man kan börja lite smått på den andra uppgiften. Jag vet att jag SKULLE KUNNA göra den på en vecka eller så. Men hur kul är det att stressa ihop ngt sånt? inget kul alls skulle jag vilja säga!

Men förutom det så var det mystiska "paketet" adresserat till mig och pierre ett jäkla REK-brev om hyreshöjning i April. Spännande. NOT! Paketet till mig var ett mjukisdjur från WWF, som var jätte gullig!

Nu funderar jag dock på att äta något.. Hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback