#kdsfnskjdnf?!$

Ungefär ja!
Igår så var jag p åstan med Johanna som snällast nog gav mig en gratisundersökning hos Smarteyes (optiker) för att kolla om jag behövde glasögon. Mhm, givande som det var så har jag ett litet brytningsfel i båda ögon och behöver.. Eller ja, det underlättar helt enkelt med läsglasögon. Men eftersom att dom billigt nog kostar 995;- så var jag tvungen att prata med Pierre först. Men vi beslutade att detta var något viktigt så, vi gick tillbaka idag för att testa bågar. Det blev ett par svart i metall, smaaaaala, med hjärtan på sidorna! ^^ Kommer inom 8-10 dagar.

Dock.. så fick jag beslutet från PM idag :( och dom vill ha tillbaka alla pengar som användes för ett år sen. Det ska vara återbetalat 30 December också, deras motivering var bland annat:

 "... Vi bedömer emellertid att du med tanke på din ungdom har relativt goda möjligheter att få arbete i framtiden och inom rimlig tid kunna återbetala skulden."

Det finns chans för avbetalning och så vidare, med massa ränta. Inte så spännande.
Orkar ju inte med mer nu alltså....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback