On the edge of death.

Så känns det i alla fall.
Typ ont i huvet, kall om fötterna, förkyld och jävlig. Känner mig helt död verkligen! Jaa ni..
Var ju som sagt på stan med JoHääääna förut, men hittade ingenting idag heller. Så det blev DonkarT och lite sådär. Men det är kul det med ;)

Invigde min nya jacka idag med. Den var jätte puffig och skön :D trodde inte att den skulle vara så supermega varm om man jämför med min rosa som är DÖvarm, men den var tusan varm den med. Tur det! :D Den är för er som inte vet, i samma stuk som den rosa, fast svart dårå, och utan luva. Men den är pälsig inuti också och knäpps med knappar! ^^

jag tänkte förut dessutom, att för sakens skull visa bilder på mina nya iPhoneskal:


(Denna är dock lite lila på bilden, men den är egentligen extremt rosa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback