Quiet as mouse.

Har inte skrivit ngt på ett par dagar. Har haft väldigt fullt upp under helgen.
I lördags så var vi iväg och handlade, åkte skridskor på kvällen med Pierre, Sonny & Yde. Ramlade såklart minst en gång men förutom det så ramlade jag på marken när jag halkade på mina skor.

Igår så var Pierres mamma och Simoné här på adventsfika eftersom det trots allt var 3e advent igår. Efter det bev det lite skridskor på tyska torget. Halvdålig is, men det gick att åka ändå! ^^ Rätt mysigt sådär bredvid en megagran. Man kände sig lite obetydlig.

Idag, eller ja, den här veckan och alla dagar fram till jul blir mycket att göra. Så, jag hoppas att jag får tid till att skriva mer.


Kommentarer
Postat av: Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

Fin blogg

2010-12-13 @ 14:43:54
URL: http://jennykarolin.blogg.se/
Postat av: dadaa

Bra blogg, kika gärna in på min ;D

2010-12-13 @ 16:56:35
URL: http://omerovicnedzada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback