Sadface.

Jag har vad man kan kalla en extremt dålig dag.
Den verkar inte bli mycket bättre heller.. Men jag försöker fokusera mig på att göra min hemsida så gott jag kan. Hoppas bara att den blir bra.

Sa jag föresten att jag blev färdig med min labb2 igårkväll? Så är det i alla fall :) Lämnade in den inatt också *stolt* Så det är faktiskt så, att jag kan chilla lite över jul i alla fall när jag fått in i alla fall en uppgift som jag legat efter med. Så, java är helt jäkla nytt för mig och vissa gånger tänker jag mer komplicerat än det faktiskt är. Lite så känns det som det var den här gången. För nu så verkar det skitlätt.

Men, min hemsida till typografin verkar ju dock gå framåt. Håller på med en meny just nu. Har tänkt mig en horisontell den här gången istället för vertikal som det blev sist. Man kan ju inte alltid göra likadant liksom. Jag faller lätt i sådana mönster. Framför allt när det kommer till färgval. LILA! Love it!

Imorron blir det att handla som sagt, så jag uppdaterar väl efter det, när Pierre gått till jobbet.
Här försöks det spenderas så mkt tid som möjligt när det faktiskt går.

MEN; jag bjuder på min spellista: iPhone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback