Totally mental.

Jag mår fan inte bra just nu alltså.. Stressar över den här jävla labben som jag verkligen INTE får ihop. Känner mig så extremt medelmåttig och kass och vill inget annat än bara hoppa kursen och utbildningen. För om det ska vara så att jag gör dåligt ifrån mig vad fan är ens grejen då? Jag vet inte ... Tänker dock ge de ett tag till. Men jag får REN JÄVLA ÅNGEST över att jag nu ligger typ 2 veckor efter. Detta är ju inte ens det enda jag behöver göra. Utan ska ju utföra en jäkla skiss till min andra kurs med som ska vara klar den 15 december. Har jag ens kollat igenom uppgiften ordentligt då? Neej, för jag har fortfarande så enormt ont i magen och huvudet tack vare detta...

[ !!!!!!!!!! FAILURE !!!!!!!!! ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback