Working girl, or am I?

Har de senaste kanske 2-3 timmarna suttit och läst i min javabok samt nu sitter jag och skriver av några exempel ur boken för att se hur de fungerar IRL så att säga. Men nu verkar en fil inte vilja sparas, I N T E coolt!

Men förutom det så har jag inte gjort några större framsteg inom skolan. Loser-table for one please!
Men har i alla fall börjat på min skiss, är väl halvnöjd hittills men sen ska man ju kunna återskapa detta inom XHTML och CSS. Är jag så skillad? Det får en att fundera. Måste ju börja med själva sidan också liksom.

Men idag ligger jag officiellt 3 veckor efter i javan. ASS! </3


Kommentarer
Postat av: Emily

Fråge stund på bloggen just nu! fråga vad ni vill <3

2010-12-13 @ 11:55:45
URL: http://emilys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback