17.

Mhm mhm. 17 dagar kvar tills vi flyttar, spännande liv! Nae men seriöst :O Är så trött på det här området nu verkligen.

För tillfället så sitter jag på golvet i sovrummet bland en massa kartonger och såklart Sodapop som ligger där borta och bara stirrar på mig. Så det har blivit dagens projekt, det och att fixa Pierres nya bogg som han startade idag :) Good for him! Det kommer bli mycket slit nu dom sista dagarna innan flytt, men väl värt det måste jag säga!

Idag ska jag dessutom fixa elbolag till nya lägenheten samt internet och tv inom några dagar, vill ju inte beställa för tidigt. Men tjänsten ska tydligen gå igång direkt som det förklarades för mig, det enda som tar några dagar är att skicka modemet och boxern. Så det funkar ju!

Pierre is off to work som vanligt, idag kanske det inte regnar dit han ska i alla fall, heeh.

Hörs nog senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback