Bloggbyggeri.

Hejsan alla!
Här sitter jag i sängen som nu pryder vardagsrumsgolvet och beundrar regnet utanför. Äntligen lite regn liksom! Förutom detta så har jag packat ur hela vardagsrummet och köket på kartonger och slängt in dom i sovrummet istället. Spännande värre! Efter det blev det att teckna avtal hos vattenfall för den nya lägenheten så vi har lite el där med, heeh.

Nu precis blev jag dessutom färdig med att bygga färdigt P's blogg som han startade imorse. Han har tydligen promoatat den på jobbet med så han får några läsare. Visserligen tippar jag på att han inte kommer skriva överdrivet mycket, han är bara inte den typen! ;) Men vem vet, han kanske har ändrat sig. Han har ju trots allt ett X antal inlägg på sin lunarblogg ;P Det kanske blir liknande nu.

Tillsammans med mig ligger också 3 katter i sängen och breder ut sig överallt. Rediga tjockisar är dom fan! Men det blir man av värmen, har man ju märkt!

/CuddlyCake


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback