Busybusybusy.

Som sagt, mycket busy liten helg. Jag vet inte riktigt vart den har tagit vägen. Men över är den och måndag är det. Så vad har man gjort då?

Fredag: Stan med Pierre för att sedan följa med honom lite grann. På kvällen blev det dock inte så mycket för min egen del. Mest tv och sen sova för att få McDonalds käk på natten av Pierre.

Lördag: Hmm.. Ja upp lite halvsent denna dag för att traska över till P's mor och låna bil för att handla lite kattsand och presenter till Sonny som fyllde år. Det blev massa presenter med ett beach-tema till denna nyfyllda 20åring! ^^ Hem och slå in presenterna och sedan över igen och vänta på att han skulle vakna. Vi blev väl kvar där några timmar och efter det traskade jag hemåt. Vad som hände den kvällen är väl dock fett ovärt att ens nämna.

 
(Klicka för större bild)

Söndag:
 En lång morgon igår ska jag säga.. Pierre ville dock ner till stan för att fika, men det blev inte så mycket fika. Vi kom iväg så sent. Vi gick runt på stan lite, köpte hänglås åt P's mamma som ringde och beställde de. Jag fick 2 nya tröjor som jag ääälskaaar. Men som sagt så kom vi iväg lite sent, så det blev bara att smådra lite omkring på stan och sådär. Men vi bestämde oss för att kolla vad det gick för biofilmer. JAY för de nya biomaterna liksom, dom är döbra tycker jag fan!

Vi blev bjudna på lite tacos av Pierres mamma, mycket snällt! Vi skulle egentligen badat också, men det bev inte så eftersom ingen rolig ville följa med oss.

Bio då? Jajjemen. Inception. Sevärd film, väldigt komplicerad där ett tag men helt klart 3 + för effekternas skull. Sen ska vi inte ens gå in på vad som hände innan bion. Jävla människor alltså! Jag hatar er ibland verkligen för allt ni ska styra med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback