Com heeeeem.

Igår vaknade man och var förkyld och idag har det fortsatt. Det är inte vääääldigt spännande måste jag säga. Har en jätte megablåsa på underläppen som gör massa ont. Och givetvis när man äter så råkar man tugga sig just i denna blåsa om och om och om igen. AJ! !

Förutom det då? Jo, man vaknade av massa regn i natt, tydligen så har det åskat också, men det missade jag givetvis. Tyckte bara regnet var väldigt högt, det lät som det haglade eller något emot rutan. Meeen wtf liksom.

Pierre har varit jätte duktig idag innan jobbet dock. Han har packat ner i stort sett allt som fanns i hallgarderoberna och dessuom gått ut med massa påsar skräp medan jag själv inte gjort lika mycket. Nu på förmiddagen har det blivit en 'Karins lasagne' och massa TV. Ska fixa kött till ikväll när Pierre kommer hem med snart. MEN, det viktigaste:

Com hem utrustningen kom idag. Det och en himla massa papper om installation osv osv, TV-kortet också bland annat. Detta gör mig mycket lycklig för då kommer vi i alla fall inte sitta utan internet från och med söndag. DÅ kommer det dyka upp blogginlägg om nya lägenheten istället! :D

O M G, det är dessutom bara TRE dagar kvar nu. Det känns som en ren evighet verkligen. Ny lägenhet, ny början på livet. Aa, det blir inte mycket bättre.





Måste förövrigt slänga in några söter bilder som jag hittade när jag gick igenom några bildmappar.

  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback