Damdamdaaah, fint väder!

Idag ska ni veta följde jag med Anettomobilen när den for ut till Rolle. Det blev det istället för att sitta här i lägenheten och uggla, icke spännande liksom! Men så jag badade en skvätt idag med. Det var massa kallt i början men efter ett tag blev det massa skönt i vattnet, muums på de liksom!

Grilla gjorde vi också där ute, fläskfilé, potatissallad och vitlöksbröd. Det satt inte helt fel. Hahaha, till det blev det ju förövrigt "Pärondryck med ciderkaraktär" som vi så vänligt sa hela tiden när vi bad om påfyllning. "Kan jag få lite mer pärondryck med ciderkaraktär, tack!" Blev lite som ett inside-joke så att säga, sitter fortfarande och ler när jag tänker på de! :P Det är dock lite "you had to be there"-moment! :P

Igår konstaterade jag dock att jag vill ha denna kamera:


En Casio Exilim EX-Z330 i lila med bland annat 12,1 Mpx, HD-videoinspelning. Jag älskar Casiokameror. Har haft så mycket som 2 st, plus att jag fick Pierre att köpa en så han har också en Casio.

Just nu sitter jag dock och kikar på headset till skolan som börjar sista Augusti! ^^ För idag tog jag minsann ett beslut att bara tacka 'ja' till Mittuniversitetet istället för båda som jag hade.. Det och kollar på lite kurslitteratur, hittills behövs tydligen bara en bok. I alla fall till första kursen. Naaaajs!

Aah, juste! Har fyllt i lite blanketter om studiemedel idag med! ^^ Är väldigt effektiv vissa dagar. För på det med har jag dessutom fixat med comhem bredband och TV till trädgårdsgatan. Ska i dagarna se vad det kostar att fixa upp min cykel med så den fungerar som den ska igen. Skönare med cykel!

Nu ska jag faktiskt kolla på CSI NY snart, och sen vart efter ska man väl sova kanske med. För om exakt 41 minuter är det endast 4 dagar kvar tills vi flyttar.

A W E S O M E ! ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback