Every night has its dawn.

Hejsan alla ni okända läsare!

Idag ska ni veta gick jag upp ganska skapligt för att så mycket som dra på mig en ganska respektable outfit som jag förövrigt inte tänker lägga ut som de flesta gör! Haha. Väntade på att lilla JoppaHääna skulle vakna från sin skönhetssömn på skinnsoffan *blinkblink* och sedan traska neråt mot staden.

Några saker har hänt idag som är lite creepy och en statusgrej!

För det första så fick jag INTE visa legget på systemet, STATUS. Vilket för mig var lite udda eftersom de annars har bett om det innan jag ens hunnit fram till kassan nästan! WTF?! Ser jag gammal ut? O_o Måste vara skorna som gjorde mig längre typ, såg därför ut som 30 eller ngt, HAH, AS IF!

Sen i alla fall när jag stod utanför vid Donken där och väntade på bussande Johanna så dök det upp en skummis man/gubbe i baskerkeps och började fråga mig om vad jag tyckte om Jesus. Det enda jag fick fram var liksom "Jag bryr mig inte" Naee, okej. Det om någit fick väl igång människan. Han hade ju minsann hittat ljuset för några år sen och jag trots mitt uppror mot Gud och Jesus så älskar han mig. Jag kan tydligen känna hans kärlek i mitt hjärta också. Jag på nytt försökte dock förklara att jag verkligen inte bryr mig eller ens tror på Gud. Men han menade att jag var så illa tvungen eftersom att hur ska vi annars kunna finnas?

 Ja inte fan vet jag liksom.. Jag står knappast på stan i ca 25 - 30 grader varmt sommarväder, iklädd tofflor som ger mig ENORMA skoskav och spekulerar i om Gud skapat människan eller inte.  Men detta var ju tydligen bara vardagsmat för honom. My good, creepy!

Dock så har jag spenderat dagen med att dricka gott, inte så gott och även godisvin tillsammans med Johanna i min säng. Det var trevligt. Massa prata, och spekulationer från båda.

Nu sitter jag dock efter att ha tagit en snabb tur ner i badkaret och tycker synd om mina fossingar som svider så enormt mycket att jag önskar lite att jag kunde kapa av dom. Men icke, man behöver fossingar! ;O

Flytta om 13 dagar förövrigt. Exited? OH Y E S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback