Fniss.

Man måste ju beundra min nya bloggdesign lite grann, eller framförallt min nya header. Den är lite finnurlig och skojig. Hiih, som jag ibland verkligen! Jag gillar den i alla fall, HAH!

Fan, det är torsdag idag. Den här veckan har gått så förbannat sööööligt och för tillfället så märker jag att jag absolut inte kan skriva något rätt. Det blir att man suddar och skriver nytt för jag inte kan stava. Irriterande!

Flummigt hur jag byter ämne hela tiden nu dock, men jag sitter dessutom och stör mig på någon som tydligen inte vet hur man går normalt för det dunkar i hela taket SOM VANLIGT. Det bor någon över oss som tydligen tycker det är himla roande att ha sina 4 barnbarn över hos sig samtidigt hela tiden. Dom skriker och gapar när dom går upp och ner i trappen, hoppar hopprep där uppe, springer fram och tillbaka och är bara så jävla irriterande i allmänhet. Fan va jag längtar härifrån. Komma bort från Surisen, Läderlappen, jyckarna, bajspåsarna som ägarna lämnar vid väggen utanför. TREVLIGT! Är bara så enormt trött på dom allihop.

Det är i alla fall bara 10 dagar kvar nu. Endast EN vecka på söndag. Jag önskar att vi flyttade redan nu på söndag, men icke. Får helt enkelt stå ut.

Aja, nu ska jag snart se på lite tv och imorron ska jag till stan med Pierre innan han far till jobbet.

Pierre <3 10/9 -07


Kommentarer
Postat av: Silkesapan

Hej. Din bloggdesign är fin nu. Byt inte den.

2010-07-23 @ 09:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback