Funderingar.

Okej, så jag är fortfarande fast besluten i mitt mission att försöka göra min blogg liiiite större, heeh ;). Så då får man ju kolla runt lite i vad som behövs göras för att den ska bli större. Några punkter som jag hittat e ju dessa i alla fall:

- Hitta en intressant nisch
- Ha inte musik, om du måste; ge valmöjligheten att starta den själv
- Lättlästa teckensnitt
- Inte alltid bara text, lägg in lite bilder
- Visa vad din sida innehåller så läsaren förstår inom 3 sek (Woow?)
- Ha inte för mycket 'flash', det tar bara tid att ladda sidan för dom med lägre bredbandshastighet
- Lättnavigerat
- Visa tydligt vad som är länkar, och vilka länkar som man besökt redan
- Undvik långa sidor
- Undvik grammatiska- och stavfel

My gooood liksom. Jag har mitt arbete framför mig om jag ska lyckas göra min blogg lite större. Måste ju dra in några fler läsare :O Så, ni som faktiskt läser, kan ni inte svara på vad som är intressant att läsa om? Jag är iiiidel öra så att säga. Comment away!


Kommentarer
Postat av: Silkesapan

Hej. Kul om du kunde lägga in lite fler bilder, på t.ex katterna och på nya lägenheten när ni har flyttat. Annars tycker jag att bloggen är ok. Lättläst. Nästan aldrig stavfel.

2010-07-27 @ 22:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback