Hello cryfest.

Såg just färdigt på 'The last song', ja ni vet den senaste med den, oooh så kända Miley Cyrus. Det blev ju en jävla cryfest i slutet. Jag fattar inte varför jag ständigt kollar på såna filmer! :O Det var likadant med 'Bridge to Terabithia'. Den slutade med en enorm jävla cryfest den med. Usch, måste seriöst sluta kolla såna filmer!

Så vad har jag gjort hittills nu då? Haah. Ätit, sett på tv, övervägt att packa ner kläderna i soffan. Men alltså, allt sånt är så jääääkla tråkigt utan Pierre. Allt blir tråkigt utan Pierre. Hej btw, nu lät man ju inte lite patetisk. Men sanningen är ju den att han faktiskt var min bästa vän redan innan vi blev tillsammans så ^^ Umgicks ju rätt mycket även då.

På tal om filmer BTW, så blir det ju 'Trollkarlens Lärling' på söndag med Pierre efter inflytt. Det är ju den där nyyyya filmen med Nicholas Cage för den som inte vet vilken jag menar. Håll koll på TV'n så dyker trailern upp lite då och då, men mest hela tiden.

Vet ni vad jag gjorde nyss föresten, för typ 20e jävla gången idag? Jo, fastnade i hålet som dessvärre finns i lakanet och drog lite med foten så att det gick sönder ännu mer. J I P P I ! ! Och innan ni kanske undrar "trasigt lakan, WTF?! Har ni bara ett eller?" så är det ett dyrt lakan, och vi har fler egentligen, men dom är muppiga. Saken är ju också att vi orkar inte köpa nya innan vi flyttar.. Muppig lägenhet, muppiga lakan. Dom hör ju ihop lite!

När ni ändå är igång med bloggläsandet kan ni ju klicka in er på 'JoppaHäänas blooogg'


Kommentarer
Postat av: Dennis Quaid

DENNIS QUAID IS HERE!

2010-07-29 @ 21:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback