Inrednings SOS.

Det är ju som så att när vi väl har flyttat in i denna nya underbara lägenhet på Trädgårdsgatan så måste jag ju sätta igång planer på inredning. Det får INTE INTE INTE bli som i denna. Där man börjar lite grann, har enorma planer på inredning och design men sen fastnar och låter det vara som det är. USCH!

Det tog mig i alla fall 3 månader innan jag målade över den gräsliga bruna färgen i hallen till vitt! Tapetserade sovrum och kök gjorde vi ju dock NÄSTAN direkt. Jobbigt med mönsterpassning, men kökstapeten är dösnygg så wth.

Vardagsrummet dock. BLÄ. Det har varit hemskt i ca 1½ år eftersom det skulle Pierre fixa iordning när det kom till att bestämma hur. Men det hände aldrig och därför förblev det HEMSKT!! Men nu fixade vi väggarna för ett par månader sen och bara för det så ska vi flytta, haha ironi! Meeeen..

Jag vet vad jag vill ha för tapet i hallen, men ungefär där stannar det sen. Jag vill inte ha en krimskrams-lägenhet. Jag vill att den ska vara stilfull och elegant. Som tur är så har Pierre den här gången sagt att jag får bestämma allt, thank god! Sen behöver vi ju lite nya möbler och grejer med, men det får man ju ta när man får råd *doh*.

HJÄLP mig med inredningstips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback